انتقاد از عملکرد دولت در حمایت از کسب و کارها در مقابله با کرونا

به گزارش آریا بلاگ، کمیته واکاوی پروتکل های کرونا که به همت سه اتاق تعاون، اصناف و اتاق ایران تشکیل شده است، هفتمین نشست را با حضور اعضا برگزار کرد. در این نشست بر لزوم شفاف سازی دولت درباره تخصیص منایع مالی مرتبط با کرونا و بیان واقعیت های مالی تأکید شد.

انتقاد از عملکرد دولت در حمایت از کسب و کارها در مقابله با کرونا

احمد پور فلاح در این نشست ضمن تشریح اهداف تشکیل این کمیته گفت: در وهله اول کوشش کردیم تا انتظارات فعالان و بنگاه داران اقتصادی را جمع آوری و به مقامات مسئول بازتاب دهیم؛ که از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون، مجموعا 180 نامه به مراجع ذیربط ارسال شده است.

مشاور عالی رئیس اتاق ایران از پیگیری نامه های ارسال شده اطلاع داد و گفت: تمام کوششمان این بوده که صرفا به ارسال نامه بسنده نکنیم؛ بلکه در هر مرحله پیگیر نحوه اجرای نامه های ارسال نیز بوده ایم.

پورفلاح همچنین یکی دیگر از اهداف تشکیل کمیته واکاوی پروتکل های کرونا را جمعآوری و تحلیل اقدامات اجرا شده در سایر کشورها بیان کرد و در ادامه به انتقاد از عملکرد دولت برای حمایت از کسب و کارها و خانوارها پرداخت. او در همین زمینه اضافه نمود: متاسفانه در این مدت بیش از آنکه شاهد اقدام عملیاتی از سوی دولت باشیم، بیشتر وعده شنیدیم و همین امر باعث شده تا به اعتماد عمومی خدشه وارد گردد. در حالی که اگر دولت از همان ابتدا به بیان واقعیت های اقتصادی می پرداخت و در ارتباط با منابع اقتصادی در نظر گرفته شده برای مقابله با کرونا شفاف سازی می کرد، فعالان اقتصادی هم به نحو دیگری برنامه ریزی می کردند.

در ادامه این جلسه بحث هایی پیرامون شرایط کلی اقتصاد کشور ارائه شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3823

به "انتقاد از عملکرد دولت در حمایت از کسب و کارها در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از عملکرد دولت در حمایت از کسب و کارها در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید