الکاظمی در پی حوادث ذی قار عراق کمیته بحران تشکیل داد

به گزارش آریا بلاگ، نخست وزیر عراق ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر استان ذی قار از تشکیل تیم مدیریت بحران در این استان اطلاع داد.

الکاظمی در پی حوادث ذی قار عراق کمیته بحران تشکیل داد

به نقل از وبگاه شبکه المیادین، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در پی اتفاقات اخیر اتفاق افتاده در استان ذی قار واقع در جنوب این کشور، با صدور بینیه ای از تشکیل کمیته مدیریت بحران در این استان اطلاع داد.

وی اتفاقات اخیر استان ذی قار را تاسف بار توصیف کرد و خواهان اتخاذ موضعی مسئولانه در همه سطوح شد.

الکاظمی در این راستا با تاکید بر این موضوع که ضروری است قانون را به نحوی اجرا کنیم که از معترضان مسالمت آمیز حفاظت نموده باشیم، گفت: این امر باید در نهایت به جداسازی آن ها از آشوبگران گردد چرا که کمیته مدیریت بحران ذی قار با هدف حفاظت از تظاهرات نمایندگان مسالمت آمیز تشکیل شده است.

نخست وزیر عراق ادامه داد: وظیفه این کمیته از بین بردن تمامی اختلافات موجود در میان معترضین است که برای تقابل با دولت بوجود آمده است.

وی همچنین تاکید نمود: ما از ملت عراق و جوانان درخواست می کنیم تا اقدامات خود را برای ساخت کشوری مناسب عراقی ها، متحد نمایند.

طبق این بیانیه، کمیته مدیریت بحران از تمام اختیارات دولتی، اقتصادی و امنیتی در جهت اجرای مأموریت های محوله برخوردار است و از سوی دیگر به مدیریت امور استان ذی قار یاری می نماید. ، باشگاه خبرنگاران

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5288

به "الکاظمی در پی حوادث ذی قار عراق کمیته بحران تشکیل داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکاظمی در پی حوادث ذی قار عراق کمیته بحران تشکیل داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید