احضاریه دادستان های نیویورک در راستای تحقیقات درباره شرکت ترامپ

به گزارش آریا بلاگ، دفتر دادستانی ناحیه منهتن نیویورک در آمریکا برای یک سازمان مسئول در حوزه مالیات اموال در راستای تداوم تحقیقات کیفری درخصوص معاملات تجاری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور، احضاریه صادر نموده است.

احضاریه دادستان های نیویورک در راستای تحقیقات درباره شرکت ترامپ

به نقل از بیزینس اینسایدر، کمیسیون مالیات شهر نیویورک آمریکا تایید کرد که احضاریه دریافت نموده و این احتمالا منجر به تحویل اظهارنامه های مالیاتی و هزینه ای دقیق شرکت دونالد ترامپ به دفتر دادستانی خواهد شد.

سایروس وانس جونیور، دادستان ناحیه منهتن نیویورک مشغول اجرای تحقیقات ادامه داری درخصوص شرکت دونالد ترامپ در این خصوص که آیا برای کاستن از مالیاتها، در ارزش اموالش تورم ایجاد نموده، بوده است.

سال گذشته میلادی نیویورک تایمز گزارش کرد که دونالد ترامپ در زمانهای مختلف ارزش اموالش را با میزانهایی به طرز چشمگیر متفاوت مشخص نموده است.

به عنوان مثال ملک سون اسپرینگز او واقع در شمال شهر نیویورک در سال 1995 با ارزش 7.5 میلیون دلار خریداری شد. شرکت ترامپ هنگام کوشش برای دریافت وام در سال 2014 ارزش آن را 291 میلیون دلار مشخص کرد. در سال 2019 در یک فرم افشای اخلاقی نیز این ملک به ارزش 50 میلیون دلار لیست شد.

دادستانهای منهتن قبلا دویچه بانک که چند دهه قرض دهنده اصلی به ترامپ بوده را در کوشش برای کسب اسنادی که به تقلب بالقوه اشاره نمایند، احضار نموده بودند.

آنها همچنین از مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ نیز اخیرا در روز پنجشنبه در چارچوب تحقیقات بازپرسی کردند.

یک مقام دیگر ایالت نیویورک یعنی لتیسیا جیمز، دادستان کل آن، در حال اجرای یک تحقیقات مجزای دیگر است. او در چارچوب تحقیقات مدنی و آنالیز این که آیا این رئیس جمهور سابق آمریکا در گرازش اموالش برای کسب وام و در جهت اهداف مالیاتی دست برده، به دنبال تحقیق درباره شرکت ترامپ و دارایی های شخصی او است.

هر چند که این دو تحقیقات نسبت به آنچه آنالیز می نمایند تلاقی دارند اما به صورت مستقل انجام می شوند.

دیو لوینتال، خبرنگار بیزینس اینسایدر گزارش داده که آنها تنها بخشی از مسائل حقوقی پیش روی ترامپ، حالا که او ریاست جمهوری را ترک نموده، به حساب می آیند.، ایسنا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6363

به "احضاریه دادستان های نیویورک در راستای تحقیقات درباره شرکت ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احضاریه دادستان های نیویورک در راستای تحقیقات درباره شرکت ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید