آزمون تصدی سِمت قضا با حضور 22 هزار داوطلب برگزار گشت

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - آزمون تصدی سِمت قضا با رقابت بیش از 22 هزار داوطلب دانشگاهی و حوزوی به صورت همزمان در 22 استان برگزار گشت.

آزمون تصدی سِمت قضا با حضور 22 هزار داوطلب برگزار گشت

این آزمون هم مانند سایر کنکورهای برگزار شده سازمان سنجش با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صبح امروز جمعه برگزار گشت.

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تصدی سِمت قضاوت از روز سه شنبه 28 مهرماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد. همه متقاضیان این آزمون با مراجعه به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا فرم خوداظهاری آن را تکمیل کردند.

داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در آزمون تستی روز جمعه 21 آذرماه در آزمون تشریحی شرکت می کنند و از داوطلبان حوزوی پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل می آید.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به نیازمندی دادگستری های سراسر کشور، پذیرش زنان در این نوبت جذب عمومی با محدودیت هایی روبرو است. بر این اساس، دادگستری های استان های تهران، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، فارس و چهارمحال و بختیاری فاقد ظرفیت پذیرش برای بانوان و دادگستری های مراکز استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، هرمزگان و همدان مشمول این محدودیت هستند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4873

به "آزمون تصدی سِمت قضا با حضور 22 هزار داوطلب برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون تصدی سِمت قضا با حضور 22 هزار داوطلب برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید